kecewa dan terluka untuk banyak kali.?

hye blogger, hari ni adam tension sikit lah.. napa? sebab, ada sikit masalah lah. hmm,first thing, adam nak cakap, adam nak minta maaf sangat2 at diey sebab dah banyak kali adam buat diey kecewa dan terluka., terukkan adam ni.. adam dah try untuk jadi yang terbaik dan tak sakitkan hati diey. tapi, entahlah.. adam rase adam dah banyak kali cakap ayat ni, tapi adam still sama dan tak ada perubahan un.. maafkan saya kalau saya ni teruk untuk awak dan tak boleh happy kan awak.. aku ni memang cam celaka un.. =( . tapi, truthly, adam tak ada niat un nak buat diey sakit hati atau kecewa. diey nak sgt adam ni tak cam ex diey, tapi adam rase , adam ni lebih teruk dari ex diey. kalau awak rase saya ni teruk,saya tak kisah kalo awak curang dgn saya,=).
adam tulis entry ni, bkn meminta simpati atau nak bangga2 sgt ada gf, tapi sekadar luahan hati saje. =)
adam hope sangat diey tak buat keputusan untuk C***H tu.. maafkan saya sayang


i'm so sorry dear.. =(

Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment