kehadiran keluarga baru dalam keluarga aku?

hye blogger, lama adam tak update entry terbaru,kn? hari ni adam nak update entry terbaru yg bertajuk, seperti yg tertera di atas.. siapa yg hadir dalam keluarga adam 2? nak tahu? ok, papa adam ambil anak angkat seminggu yg lepas. err, adam tak tahu ape tujuan diey ambil budak tu as anak angkat, adam rase adam tak perlu adik agy kot. adam happy jadi anak last, budak tuu memang menyusahkan idop adam lah. napa diey perlu ada dalam keluarga adam,? napa? kalau ambil adik laki ok lah gak, ni ambil perempuan, ngarot toll.. aku benci diey, sorry to say lah, aku still tak boleh terima diey. maafkan aku budak, aku tak anggap kau adik aku un, bukan kejem ok, perlu ambil waktu untuk suke at kau.. adam rase, dua orang adik beradik dah memadai.. err, -_-
once again, maafkan aku memang tak boleh terima kau dalam family aku.. *aku memang suke ulang ayt* :P
thanks kerana sudi membaca entry yg tak seberapa ni.. anyway, aku sedang tension.. -_- 






Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment