saya kecewa.?

dan salam sejahtera, hari ni adam agak kecewa sgt2 untuk pertama kalinya lah,sebelum ni, tak adalah kecewa sampai cam ni. ok, sebab ape adam kecewa? hari ni adam ada gaduh sikit gan gf adam sebab adam jeles diey frenz kawan gan ex diey. tapi2, adam tak ada lah halang diey ni nak kawan gan ex diey tuu,kalo rase nak kawan, kawan jewlh, adam tahu memang adam tak ada hak ape2 untuk halang diey kawan gan sapa., ok, adam terima,. adam ada kongkong diey kew? tak penah adam tahu, um, sorry kalo adam ada kongkong diey, mula dari hari ni,adam insyallah adam akn try, untk tak fikir bukan2 pasal diey,dan tak jeles bila diey gan ex diey tu. anyway, adam tak kisah kalau diey buat adam kecewa sebab selalunya adam yang buat diey kecewa,sekali sekala biar adam rase cam ni,kn? =) adam minta maaf sgt2,adam tahu adam salah.. sorry sgt2.. #masa kau backup ex kau, hati aku tersangat lah sakit,tapi kau tak yah lah pikir pasal tu,aku ni memang suke sakit hati# bettet tak yah ada at dunia kalau hidup aku ni menyusahkan orang,kan? =). aku memang tak pernah faham perasaan kau,kan sayang? *jangan menafikan*. sorry, and tak ada yang sempurna di muke bumi ni lah, semua pernah melakukan kesilapan secara sengaja atau tidak sengaja. #aku sakitkan hati diey agy# 


I'm alone?


Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment