THE END.

Hai blogger sekalian, hmm, hari ni mungkin last adam last post dekat blog. *MUNGKIN* Btw apa maksud tajuk adam tu? Apa yang THE END tu? Akhirnya tamatlah percintaan aku dengan dia. Pada 12-12-12, tarikh yang korang cakap lawa,unik dan sebagainya tu ialah tarikh yang buruk,menyakitkan adam. Kitaorang clash sebab tak sefahaman lagi, btw dia pun dah happy dengan life dia. Act, adam masih sayang dia dan memerlukkan dia, tapi dia cakap jangan berharap lagi dan lupakan dia. Adam akan cuba lupakan dia. Dia dah boleh lupakan adam, dia dah boleh move on, kenapa tidak adam kan? come on lah. Btw, adam masih ingat lagi masa kitaorang mula-mula kenal. Cecomel je. Tapi tu semua kenangan je yang mungkin akan aku lupakan. Adam rasa adam memang patut berhenti berharap dekat dia. Sekarang adam hanya perlu mendoakan kebahagiaan diri dia. Ingat setiap perkara yang terjadi di muka bumi Allah ni bersebab begitu juga dengan nasib aku ni *motivasi diri* Adam tak kisah lah kalau orang nak cakap adam ni lembik, macam pondan dan sebagainya, Ah, ada aku kisah? -,- Hidup aku cara aku.

 To you, my sayang kalau baca lah. Kita nak minta maaf dari awal kita kenal sampai lah kita berpisah, kita selalu ada buat kesalahan dekat dia, suka sakitkan hati dia,kecewakan dia,tak faham perasaan dia, kongkong hidup dia, pembawa masalah dalam hidup dia, mafkan kita sangat-sangat. Kita harap awak akan bertemu yang lebih baik dari kita. Jaga diri awak baik-baik. Maaf juga jika kita masih berharap dan buat awak rimas. Kita harap awak faham kenapa kita macam tu. Tapi jangan risau kita takkan berharap dekat awak lagi, kita akan cuba. Harap awak akan bahagia dengan kehidupan baru awak,=) Minta maaf juga lah kalau kita jiwang dengan awak buat awak geli ea? Serius, kita tak tahu yang awak ni tak suka macam tu, kita dapat tahu pun masa hubungan kita dah tak berapa okey tu, kalau kita tahu, serius kita akan ubah. Tapi apakan daya, nasi dah jadi bubur. =) Okey sampai sini je lah apa yang kita nak cakap dekat awak. Bye, take care. Sorry, I still love you, Sorry, I still need you, Sorry I still miss you and sorry, I still can't forget you. =( 
Kalau syurga itu indah aku tetap pilih kamu,
Kalau angin itu menyenangkan aku tetap pilih kamu,
Kalau waktu  itu nyawaku, aku tetap pilih kamu. Kamu nampakkan
betapa pentingnya kau pada aku, tapi aku tahu kita tak akan bersama.
Maafkan aku.

Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment