Happy becoming monthlysary.

Selamat malam pada semua blogger yang melawat blog adam,*kalau ada* hari ini mungkin entry adam pendek je kot, act, esok monthlysary adam dengan dia. Adam nak ucapkan happy 15th monthlysary. Saya nak minta maaf dekat awak sekiranya saya tak boleh happykan awak,selalu buat awak sakit hati ,tak jaga perasaan awak, selalu buat awak moody, dan lain-lain lagi. Maafkan saya sangat-sangat.Saya memang tak sempurna, tapi saya rasa saya sempurna bila dengan awak.Jika saya ni tak cukup untuk memahami awak maafkan saya.Saya dah cuba tapi.......entah lah. Btw,thanks sudi terima setiap kekurangan saya, banyak bagi peluang dekat saya, TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK. Awak begitu sempurna di mata saya.Akhir kata saya, saya sayang awak sangat-sangat, walaupun banyak dugaan, tapi awak tetap sabar. Terima kasih. Iloveyousomuch and muchhh,harap hubungan kita boleh kekal. InsyAllah  :** *Adam tahu mungkin dia takkan baca blog ni kot, tapi kalau dia baca sorry ye kalau jiwang* Terima kasih yang sudi membaca*kalau ada* dan maaf jika awak semua tak suka, =) 


Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment