kau seorang perempuan yang "awesome"


hye blogger ,lama dah adam tak update blog ni kan? *tak lama un*;P rindu adam tak? ok,perasan, dah2 ,balik pada entry adam tuu,siapakah perempuan yg "AWESOME" tuu? jeng, jeng perempuan yg awesome tuu ialah "AZREEN SOFIA",korang nak tahu kenapa dia ni aweosome? antara sebab-sebabnya, dia ada keistimewaan dia yang tersendiri, yang kedua, dia seorang yg baik serta jujur, ketiga, dia seorang yang romantik ok, nampak jew mcm ganas tapi sebenarnya tak, tak percaya? suka hati lah, ;) keempat, walaupun kadang-kadang dia moody atau buzy, dia akan try untuk text dgn aku.. malas lah aku nk list lagi, btw, kau memang terbaik sayang, bertuah aku dapat kau, kau jew tak untung dapat aku, maaf sayang. kau memang seorang perempuan yg benar-benar sayang aku dari hati , bkn dari paras rupa, aku hargai sangat-sangat, thanks sayang, aku tak nak lepaskan kau dlm hidup aku. kau seorang yang penyabar, kerana walaupun dah banyak kali aku sakitkan hati kau, or apa jew, kau tetap setia dgn aku. thanks sayang,, ingat tau 10 sebab aku sayang kau tuu, =)
walau mcm mana pun dia awesome, ada seorang wanita yg akn tetap terbest dalam hati aku ni "MY MAMA"
oklah, sampai sini je cerita yang aku nak kongsi, sorry kalau entry aku ni buat korang meluat or apa2 ok, sorry sgt. terima kasih pada yang sudi membaca, dan maaf siapa yang tak suka, hanya luahan perasaan saja, =) bye

i love you so much gedik sayang, =) 

Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment