aku wujud lagi dlm dunia kau?


hye blogger lame adam tak update blog adam ni kan? rindu tak? agak2nya ada ke orang still melawat blog adam yang dah bersawang ni? =P,#merapu. ok, 3minggu yg lepas,2minggu yg lepas, seminggu yang lepas,dan sehingga hari ini, adam terasa sunyi sgt, adam rase mcm adam tak wujud dalam dunia diey lagi, adam tahu dia ada masalah, so, kalau dia ada masalah share lah dgn adam, tapi ni tak, diam,diam dan terus diam.. kalau dia mcm ni sampai bila masalah dia akan selesai? so,tolong lah, jgn lah selalu mcm ni, kita makin lame makin jauh, awak tahu tak? awak berubah since fs awak muncul,, =( awak,tolong rawat hati saya ni, sakit sangat2 awak.. terase mcm saya ni tak dihargai saya, tiap2 mlm bila kita text ,saya nak kita mcm dulu, tapi?... sebaliknya, awak moody dan terus moody. kalau saya moody? ape perasaan awak? mesti awak kecewa,awak marah kan? macam tuu juga saya., tapi saya tak nak cakap sebab saya takut awak akan merajuk,dan tambah moody,. awak,sorry kalau saya ni tak faham awak.. sekarang awak suka bersecret dgn saya, kenapa awak? awak perlukan saya lagi ke?awak ingat,saya sentiasa perlukan awak. saya tahu,kalau awak baca ayat ni, mesti dah muakkan? sebab ayat ni dah biasa kn awak dengar? ye,saya tahu, tapi saya tak kisah,ini ikhlas dari hati saya. =(  oklah,sampai sini jew adam nak cerita,. sorry kalau ayat2 adam at sini buat awak2 semua meluat atau ape, ini cuma sekadar luahan hati adam,terima kasih kepada yang sudi membaca. =)
sorry,kalau ada ayat at sini buat awak terasa atau ape, sorry sgt, tak bermaksud nak lukakan hati awak,hanya luahan saje,. selamat malam, =( muah, :****
if you know, everyday,everytime,everywhere,everynight
i always think bout you, and two thing u must know
I love you and I miss you so much,take care dear, =)

Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment