aku buat salah ke?

hye blogger, lame adam tak tulis entry kan? rindu adam tak?, =P sekarang ni adam malas nak blogging sebab nak fokus pada belajar,*belajar lah sgt*.. sambung balik pada tajuk entry adam tu, hari ni, semalam kemarin dan seterusnya, hubungan aku gan diey semakin jauh, dan semakin jauh, adam sendiri tak tahu napa? adam ada buat salah lagi at diey ke? adam bingung lah,, diey makin lame makin lain lak, sekarang, mase adam dgn diey dh tak mcm dulu. napa?hmm, adam ada buat diey sakit hati ke? atau diey fikir adam ni tak setia and jujur dgn diey? JANGAN LAH AWAK FIKIR MCM TUU LAH, PERCAYA SAYA.. truthly, kalo adam ada sakit hati or kecewa dgn diey, adam pendam and biarkan je, sebab selalunya adam yg buat diey mcm tu..adam dah kurangkan ego adam sebab unutk kebaikan hubungan kita gak,kan? tapi awak? =) adam hope sgt2 hubungan kita boleh lame lagi. now, adam dah tak ada orang yang nak dgr masalah adam.kesian adam kan? =( adakah adam gagal untuk memahami dirinya? pada adam, maybe gagal kot, pada diey? adam tak tahu lah, sorry awak kalau saya tak memahami awak ea.. =( adam tulis entry ni, hanya sekadar luahan hati adam, maaf kalau awak2 semua meluat or tak suke ok.. =) bye2
saya nak awak yang menjaga hati ni, hanya awak<3
tak ada orang lain,dan awak satu2 nya gf saya.=)
I love you, Azreen.. <3



Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment