saya seorang mat jiwang? OMG

hye blogger sekalian,dah lama adam menyepi kan? rindu tak? hehe, pasan jap, :P. now, adam ada ada citer yang nak dikongsi, tapi tak best ane un,. citer diey berbunyi, ada seorang hamba Allah cakap adam mat jiwang? OMG,, napa lah cakap begitu, adam bukannya seorang mat jiwang lah, hanya manusia yang tak jiwang ane un, *KADANG2 JE JIWANG OK* kalau lah ada ayat at blogger ni yang menampakkn adam ni seorang yg jiwang, ops, awk salah 2,.. itu hanya luahan hati saya je, jangan salah faham ok. hope pada awk2 semua yang anggap saya mat jiwang, haha, terima kasih lah cakap cm 2, #tak sangka ada orang nak cakap cm 2, :p# 
oklh, sampai sini je citer yang adam nk citer, tak best ,kn? AAK? :P, nanti ada citer, jangan risau, MR.adam, pasti akn citer, before tht, saya nk ckp something, . SAYA SAYANG AWAK, :D



Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment