maafkan saya..

hye blogger sekalian, dh lame adam m'yepi and dh lame tak udpate blog nie kan? hehe, tenangkan fikiran yang gah buntu , and adam ad wat satu kesalahn besar at s'sowg yang adam sayang, iaitu adam tak jujur at diey.. ok, adam sekarang nyesal gan p'buatan adam yg tu, so, pada awak, maafkan kesilapan saya yg lepas tu, and saya tahu awak takkan percayekan saya sampai blew2 kn? ok, tak pew, saya terima , mmg owg cm saya ni tak lyak d'maafkn and tak lyak diberi peluang oleh awak kn? awak bek and bnyak sabar gan pngai saya yg cam S*** ni kan? saya tahu gak sayang and cinta awak at saya dh s'mkin pudar, tak pew, saya tetap terima tu, tapi awak kene thu k, walau awak dh tak syang or cinta say agy, aty saya tetap pada awak, tak ad b'ubh or pew2, hope awak akan sayang and cinta saya spt dulu.. kalau dpt saya undurkn mse, saya tak nak wat kesilapan tu, tp sayang , benda dh jadi, nk wt cm ne kan, ubatnya, hnya sabar jew lh, :(.. 
SAYA MASIH SAYANG AND CINTA AT AWAK, :(
maafkan saya, saya ni tak lyak utk awak kn? sorry a lot sayang..


Like Kalau Suka

0 comments:

Post a Comment